A 24.hu megszerezte a közmédia és Mészáros Lőrinc sportszermárkája közti reklámszerződést. Az egyik leggazdagabb magyar cége nem fizet a reklámokért, barterben rendezte le a dolgot.
Megszerezte a 24.hu a Mészáros Lőrinc-féle 2rule és az MTVA közötti szerződést. A közmédia ugyanis többször beszámolt az üstökösszerűen emelkedő magyar sportszermárkáról, amelyet Mészáros Lőrinc sportlapja, a Nemzeti Sport is vezércikkben védett meg a méltatlan támadásoktól. Volt riport a sportszerek készítéséről, és az M4 kommentátora, Molnár Mátyás is viselte a márka emblémáját a zakóján egy adásban.
A márka és a közmédia között 3,4 millió forint értékű szerződés köttetett, de Mészároséknak nem kell fizetni, mert bartermegállapodást kötöttek. A hírverésért cserébe a márka bérbe ad 2rule termékeket az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját a 2rule-termékeken, ad termékeket nyereményjátékokhoz, és 15-20 százalékos kedvezményt ad az MTVA dolgozóinak a termékekre. A közmédia pedig megjelenést garantál: 5 másodperces támogatói spotokat, reklámokat, termékelhelyezést és online pr-cikkeket.
A 2rule-t egyre több sportág és csapat használja, a Haladás kapusa, Király Gábor (aki maga csak felül visel 2rule-t a meccseken) nem nagyon akarta az ügyet kommentálni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.