Kevés idegesítőbb érzés van annál, mint amikor egy zacskóban több a levegő és kevesebb a chips a vártnál – írta az Independent.
Így volt ezzel az egyik marketingcég, a Siege Media alapítója, Ross Hudgens is. Ezért úgy döntött, véget vet a talánynak, megnézi, melyik márka esetén átlagosan mennyi a csomagban található burgonyaszirom és ehhez képest mennyi a levegő.
Ezt találta:
- Cheetos - 59 százalék levegő
- Doritos - 48 százalék levegő
- Kettle Chips - 47 százalék levegő
- PopChips - 45 százalék levegő
- Walkers - 41 százalék levegő
- Walkers Baked - 38 százalékos levegő
- Pringles - 28 százalék.
A marketingguru ez alapján arra hívja fel a figyelmet, hogy végre itt a kulcs, vegye mindenki a kezébe, ha az árérték arányosan szeretne vásárolni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.