A TV2 a paksi atomerőmű logóját és egy cég fekete pénteki ajánlatát sugározta egyenesen a nézők tudatalattijába. Bár a hatósági gyakorlat az ilyesmit itthon nem bünteti, kormányhivatali vizsgálat indult.
Budapest Főváros Kormányhivatala indított vizsgálatot a TV2-n sugárzott, fél másodpercre felvillanó reklámok miatt - adta hírül szombaton a Magyar Nemzet, amely korábban a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól igyekezett megtudni, kinek a kezdeményezésére, és mióta vizsgálódnak az ügyben, illetve milyen szankció várható. Utóbbi kérdésekre nem érkezett válasz, de annyi kiderült, hogy a kormányhivatal lépeseket tett az ügyben.
Mint arról beszámoltunk, a TV2 reklámblokkjában a paksi atomerőmű logója villant fel olyan rövid időre, hogy az agy azt éppen csak regisztrálni tudja. Ilyen úgynevezett stinget vágtak be szerdán egy cég fekete pénteki akciójáról is.
Szakértők szerint egyébként a hasonló reklámok sugárzása legfeljebb az etikusság határait feszegeti, de a magyar hatósági gyakorlat nem bünteti.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.