Gazdaság hvg.hu 2016. november. 18. 16:05

Mr/ Miss Call Center: Ők az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai

A szakmai zsűri és a közönség együtt döntötte el, hogy kit hallgatunk a legszívesebben, mikor a legtöbbször végtelennek tűnő várakozás után végre bejelentkezik az ügykezelő a vonal túloldalán.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Kreatív szaklappal, továbbá a Petőfi Rádióval együttműködésben, a Multicom támogatásával ötödik alkalommal is megrendezte hagyományos Call Center Hangszépségversenyét – írja a Kreatív.hu.

A versenyre, melyre telefonos ügyfélszolgálatosként dolgozók jelentkezhettek, összesen 120 nevezés érkezett. Közülük a zsűri a 10 legkellemesebb női, illetve férfi hangot választotta ki, majd a közönség szavazhatott arról, hogy kik legyenek a dobogósok. Ezen túl szakmai különdíjakat is kiosztottak a zsűri kedvenceinek.

A női győztesek:

1. Darvas Viktória Éva / UPC

2. Mácsai Krisztina / Clearwater

3. Nagyné Szőke Krisztina / E.On Ügyfélszolgálat

Férfiak:

1. Varga Zsolt / Magyar Telekom

2. Kovács Gergely / Telenor

3. Gintner Máté / Instrum Justitia Zrt.

Szakmai különdíjasok:

Darvas Viktória Éva / UPC

Pőcze Zoltán / E.On Ügyfélszolgálat

A hangokat itt hallgathatja meg.

A zsűri tagjai: Sipos Dávid Günther, a Petőfi Rádió műsorvezetője, Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke, Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Fetter Dóra 2024. december. 28. 07:00

„Három kérdés, és kiderül, felkészültek vagyunk-e váratlan vészhelyzetekre – ezen a teszten a lakosság fele elvérezne”

Van, aki túlaggódja, és van, aki félvállról veszi a ránk leselkedő veszélyeket, legyen szó háborúról, klímakatasztrófáról vagy csak egy kiadós áramszünetről. A kormány háborús veszélyről beszél, de nem tartja fontosnak az ország, az emberek felkészítését váratlan helyzetekre. Vasárus Gábort, a Hun-Ren KRTK Regionális Kutatások Intézete tudományos munkatársát arról kérdeztük, mit lehetne tenni azért, hogy valóban senkit ne érjen készületlenül, ha jönne a baj.