Gazdaság hvg.hu 2016. október. 01. 15:25

A kormány menekültellenes kampánya még a Brexit-kampánynál is drágább

1500 forint - ennyibe került fejenként az adófizetőknek Orbánék népszavazása.

A Brexit-kampány és a magyar népszavazási kampány költségeit hasonlította össze az Átlátszó; számításaik szerint a kb. 15 milliárdos menekültellenes kampány a magyar lakosságnak fejenként 1500 forintjába került.

Ezzel szemben a 64,1 millió lakosú Nagy-Britanniában a kilépéspárti és a maradáspárti politikusok és civil szervezetek összesen 33 millió fontot, vagyis átszámítva 13,2 milliárd forintot költöttek el a népszavazással kapcsolatos kommunikációs kiadásokra..

Vagyis a Brexit-kampány egy brit lakosra jutó költsége 206 forint volt, ami hetede a magyarénak.

zöldhasú
Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.