A megszokottnál kissé szentimentálisabbra sikeredett reklámszpottal indítja az angol John Lewis áruházlánc a karácsonyi kereskedelmi tébolyt Nagy-Britanniában. Mutatjuk, nézzék!
Az üzenet persze átjön a John Lewis idei karácsonyi reklámszpotjából, de kissé talán túlzottan is didaktikusra sikeredett a hagyományosan a karácsonyi kereskedelmi szezont indító reklámfilmje. A kreatívok ezúttal a Holdon találtak elesett, magányos karácsonyozót, de nem is lehet kétséges, hogya szívből jövő ajándék – és persze a hozzá tartozó szeretetpakk is – megérkezik hozzá.
Mindez persze egyáltalán nem meglepő, ez a műfaj a cukiságra és a szeretetáradatra épül, a tavalyi pingvines reklámot azonban idén nem sikerült überelni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.