2015. augusztus. 07. 08:13 MTI Utolsó frissítés: 2015. augusztus. 07. 09:47 Gazdaság

Rengeteg pénzt jelentett a jó idő egy német gigacégnek

Nőtt az Európa legnagyobb biztosítójának számító német Allianz nyeresége az idei második negyedévében, részben a kedvező időjárás miatt.

Az Allianz bevétele éves alapon 2,4 százalékkal emelkedett, és 30,2 milliárd euró lett. A nettó nyereség 2,02 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 1,76 milliárd euróról. A piaci elemzők kisebb, 1,83 milliárd eurós negyedéves profittal számoltak.

A cég működési eredménye 2,6 százalékkal 2,84 milliárd euróra emelkedett, elmaradt az elemzői várakozások átlagában szerepelt 2,92 milliárd eurótól. Jó eredményeket ért el a cég biztosítói ágazata, kevés környezeti kár ellen kötött biztosítás után kellett fizetni a kedvező időjárás miatt.

Az Allianz portfóliójában viszont gyenge pont az eszközkezelő üzletág, ahol 505 millió euró volt a működési eredmény a június végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 676 millió euró után.

 

zöldhasú
Hirdetés
Címkék
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?