Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Allianz

Allianz Hungária Zrt. Allianz

Saját ingatlanban lakik? Akkor a március különleges hónap!

A határozatlan időre kötött lakásbiztosítások esetében az ügyfelek minden év márciusában költségmentesen élhetnek egy további felmondási lehetőséggel a biztosítási évfordulón kívül. Ennek apropóján ismertetjük a felmondás legfontosabb szabályait, valamint néhány szempontot, melyek mentén anélkül optimalizálhatjuk az éves biztosítási díjat, hogy megnövekedett kockázatot vállalnánk. Azaz: hogyan kapjunk ugyanannyit vagy az igényeinknek jobban megfelelőt – kevesebbért?

Allianz Hungária Zrt. Allianz

Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?

Amikor valamilyen ügyet szeretnénk elintézni, az emberek zömének még mindig a hosszú várakozás és a bonyolult ügymenet jut eszébe. De valóban csak így működhet a hivatali gépezet a digitalizáció és az AI korában? Egy nap akár órákat is eltölthetünk a közösségi oldalakon, állandóan a kezünkben van a telefonunk, mégsem merünk mindent azon szervezni. Hogy mi állhat emögött, és milyen jövő várhat ránk, arról Kanicsár Ádám közösségimédia-szakértővel beszélgettünk.

Allianz Hungária Zrt. Allianz

Óriási bulinak tűnik, aztán pizzarendelés helyett jön a bevásárlás

A szülőkről való leválás először óriási bulinak tűnik, aztán az ember szépen lassan rájön, mennyivel egyszerűbb volt, amíg valaki megcsinálta a ház körüli teendőket. A számlák befizetése, a közügyek intézése unalmasan hangzik, de nem árt kiképeznünk magunkat ezen a téren, hogy flottul menjen az önálló lét, és tényleg elkezdődhessen az életünk egyik legszuperebb fejezete!

Allianz Hungária Zrt.

Néhány perc is elég, hogy biztonságban tudjuk otthonunkat

Komoly kiadásoktól kímélhetjük meg magunkat, ha otthonunk rendelkezik biztosítással. A többség gondoskodik is erről, azonban csak kevesek gondolják azt, hogy lakásbiztosításukat időről időre érdemes felülvizsgálni. Márpedig ez kifejezetten fontos és elengedhetetlen az általunk megkérdezett szakértő szerint, aki hangsúlyozta azt is, nem csak lakástulajdonosként hasznos lakásbiztosítást kötni. Maknics Anitát az Allianz lakossági vagyon termék- és portfoliómenedzsment osztály vezetőjét kérdeztük arról, miért és hányszor érdemes felülvizsgálni meglévő biztosításunkat.

Allianz Hungária Zrt.

"Ha tudtam volna, hogy ennyibe kerül, biztos kötöttem volna biztosítást"

Legyen szó kisebb üvegkárról vagy egy óriási csőtörésről, egyiket sem szeretnénk, hogy megtörténjen velünk. Videós anyagunkban olyan emberekkel beszélgettünk, akiknek az utóbbi időben keletkezett lakáskára, de egy dolog közös a történetükben – megtanulták, hogy jó, ha nem éri őket váratlanul, ha megtörténik a baj. Szakértőnket pedig arról kérdeztük, hogyha mégis megtörténik a legrosszabb, akkor – a megfelelő dokumentumok, illetve fotók feltöltésével – hogyan lehet könnyen, gyorsan és online bejelenteni a kárt, és nyomon követni egy-egy ilyen folyamat alakulását a nap 24 órájában.

Allianz Hungária Zrt.

Mi az, amit a legtöbb cég csinálhatna jobban?

Több meghatározó folyamat – a digitalizáció, a közösségi média térnyerése és a járvány – előtérbe hozta, amire a magyar cégek már egyre nagyobb figyelmet fordítanak: az ügyfélközpontúságot. Szakértők mondják el, miért kifizetődő, ha egy cég külön ügyfélstratégiával rendelkezik, és hogy az ügyfélélmény jóval több divatos kifejezésnél.