Igen, de nem feltétlenül azért, hogy becsapják a fogyasztókat – derül ki a HVG összeállításából.
Hogy mi mondható városi legendának, például a Coca-Colából Keleten kispórolt kristálycukorról, és mi indokolhatja, hogy a magyar vásárló olcsóbb vagy silányabb levesport, pelenkát vagy mosóport kaphat, annak eldöntésében egy most folyó hazai vizsgálat is segít. E kutatás még publikálatlan részletei is kiderülnek a HVG-laborból.
Részletek a csütörtökön megjelenő HVG-ben.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.