Teljes a Lidl-uralom Magyarországon, de a legmeglepőbb számot a Tesco hozta 2023-ban
Kijött az a lista, amelyik megmutatja: milyen mértékben is pártoltak át a magyar vásárlók a diszkontokhoz a magas árak láttán.
Kijött az a lista, amelyik megmutatja: milyen mértékben is pártoltak át a magyar vásárlók a diszkontokhoz a magas árak láttán.
A talpon maradás érdekében a kiskereskedőknek már az idei ünnepi időszakban érdemes megfontolniuk, hogy a mesterséges intelligencia segítségével elégítsék ki vásárlóik igényeit, javítsák a vásárlási élményt és hatékonyabb működést érjenek el – hívja fel a figyelmet a Deloitte elemzőcég.
Már több mint száz településen érhető el az online élelmiszerbolt szolgáltatása.
Hipermarketek helyett diszkontokba terelődött át a kiskereskedelmi forgalom az infláció hatására – ezt tükrözi a Trade Magazin most kiadott bolti ranglistája.
A kultikus figurák és a hozzájuk tartozó édességek gyártásának optimalizálása érdekében a új vállalatirányítási rendszerre állt át a PEZ.
Ma már nem csak az olcsóság miatt választják a vásárlók ezeket az üzleteket – derül ki a GfK felméréséből.
Épp csak kinyitott Magyarországon a cseh hátterű netközért, a Kifli.hu, mikor beütött a járvány, megtízszerezve a rendelések számát. A pandémia azonban messze nem az egyetlen hajtóerő: a magyar élelmiszer-e-kereskedelemben még rengeteg potenciál van, a Kifli.hu-nál akár három számjegyű éves növekedéssel számolnak középtávon - mondta el a hvg.hu-nak Peter Klekner ügyvezető.
A járvány nemhogy megtörte, hanem hatodik sebességbe kapcsolta a mindennapok igényeit kiszolgáló iparágat.
A tavalyi év bevételei alapján a magyar láncok a középmezőnyben helyezkednek el.
Calais-nál 87 százalékkal csökkenhet az átjutó áru mennyisége – hívták fel a figyelmet a nagy láncok vezetői.
A gyorsan forgó fogyasztási cikkek piacán a készlethiány jelenti a legnagyobb veszteséget az üzletek, a forgalmazók és a gyártók számára napjainkban, és a vásárlók sem örülnek neki. Erre a problémára nyújt egy érdekes megoldást a magyar tulajdonú MOHAnet Mobilsystems big data alapú, távfelügyelhető áruadagoló rendszere. A vállalat szerint használatával a modern és tradicionális kereskedelemi egységek, az üdítő- és italforgalmazók, sőt akár a dohányboltok és a gyógyszertárak is 20-25 százalékkal növelhetik forgalmukat.
Úgy tűnhet, az online kereskedelem magával sodorja az Avon ladyt is, a magyarok mégis kitartanak. A cég gödöllői központjában néztük meg, hogyan működik a majdnem százezer magyar nőt megmozgató rendszer.