2014. május. 09. 11:47 MTI Utolsó frissítés: 2014. május. 09. 11:47 Gazdaság

Nem jön létre a reklámosok gigafúziója

Nem olvad össze a Publicis és az Omnicom óriás reklámcéggé.

Mégse jön létre az amerikai székhelyű Omnicom és a francia Publicis reklámcégek 35 milliárd dollárt érő fúziója. Az összeolvadás ötletét még 2013 nyarán vetették fel, de mostanra kiderült, hogy a folyamat adóügyi szempontból nagyon bonyolult és eléggé különbözik a két cégcsoport vállalati kultúrája is.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Lőrincz Tamás 2025. január. 06. 06:30

A választás időpontjánál is fontosabb, telik-e osztogatásra a Fidesznek, miközben a kilátásoknál csak a közhangulat rosszabb

A Tiszának az előrehozott választás témájának napirenden tartása – ezzel együtt leginkább annak elkerülése – mellett a pártépítés lesz a legfőbb feladata 2025-ben, a Fidesznek pedig a gazdaság felpörgetése és saját táborának megtartása. Mi vár a magyar politikára és a választókra a most kezdődő évben?