Javult a fogyasztói bizalom Németországban
Két hónap után először erősödött a fogyasztók bizalma a német gazdaság kilátásait illetően, a GfK kutatóintézet februárra előretekintő bizalmi indexe 5,8 ponttal emelkedett.
A GfK szerint a fogyasztók erősödő optimizmusát az magyarázza, hogy a pénzpiacok helyzete megnyugodni látszik, és a gazdaság az év folyamán kilábal a jelenlegi nehéz helyzetből. Tényező az is, hogy az újságok címlapjáról eltűntek az euróövezeti államadósság válságról szóló drámai szalagcímek és így a polgárok ismét a kedvező belső keretfeltételeket veszik első sorban tekintetbe.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.