Százmilliókból népszerűsítették a SZÉP-kártyát és az Erzsébet-utalványt
Az új cafeteriaelemek megismertetésére csaknem 740 millió forintot költött a Nemzeti Üdülési Szolgálat - számolt be a Világgazdaság.
Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint - számolt be hétfőn a Világgazdaság. A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá - teszik hozzá.
A kampány 2012-ben indult be igazán, mert míg 2011 utolsó két hónapjában csak alig valamivel több mint 19 millió forint volt a teljes mértékben állami forrásból gazdálkodó NÜSZ költése, 2012 első hónapjában már a 720 milliót is meghaladta.
Az összegből 528 millió jutott a hideg és meleg ételekre felhasználható utalvány és 192 millió a SZÉP-kártya kommunikációjára.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.