A Danone csoport bevételei a harmadik negyedévben 5,9 százalékkal 4,81 milliárd euróra nőttek, az egy évvel korábbihoz képest. A növekedés főként a cég jó ázsiai üzletmenetének volt köszönhető.
A Danone pénzügyi igazgatója úgy nyilatkozott, hogy a palackozottvíz-üzletág továbbra is stratégiai számukra, ugyanakkor nem kommentálta azokat a sajtóhíreket, hogy a cég a japán Suntory Holdinggal tárgyal a "vízüzletág" esetleges eladásáról. A Danone a világon a második palackozottvíz-gyártó.
Az első félévben 6,9 százalékos növekedéssel 1,396 milliárd euró lett a Danone üzleti eredménye. Bevétele 9,728 milliárd euróra nőtt, ez az előző év hasonló időszakához képest 8,7 százalékos emelkedést jelentett.
A Danone megerősítette, hogy az alapanyagok megnövekedett költsége és a bizonytalan gazdasági helyzet ellenére is tartani tudja a 2011-es év egészére kitűzött üzleti célját, amely szerint az előző évhez képest 6-8 százalékos árbevétel-növekedést kíván elérni.
A Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. magyarországi bevétele tavaly 3 százalékkal bővült, az exporttal együtt számolt nettó árbevétel 28,9 milliárd forint volt. A Danone 20 éve van jelen Magyarországon, saját adatai szerint piacvezető a magyarországi élelmiszergyártó vállalatok között.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.