Minimum 17 milliárd megy el jégkrémre évente
Az elmúlt négy hónap adatai szerint érezhető a jégkrémvásárlás növekedése a bolti forgalomban - mondta a Napi Gazdaság hétfői számában Molnár Norbert, a Nielsen piackutató ügyfélkapcsolati csoportvezetője.
A szektor éves forgalma - nem számítva a vendéglátást és a szezonális egységekét - meghaladta a 17 milliárd forintot a Nielsen adatai szerint. Az Unilever pr-vezetője, Vince Beáta a Napi Gazdaságnak elmondta, hogy a szezon eddig igazolta a várakozásaikat. A veszprémi gyárban folytatódik a jégkrémgyár fejlesztése, ami 2009-ben indult és hárommilliárd forintba kerül. A beruházás 2014-ben fejeződik be és akkor a korábbi duplájára, 80-90 millió liter fölé emelkedik a termelés a létszám 50 százalékos bővülése mellett.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.