A szlovák állami vasúttársaság nem finanszírozná a Győr-Pozsony közötti vasútforgalmat, azt a MÁV-ra hagyná.
A szlovák állami vasúttársaság szerint akkor lehetne visszaállítható a vonatforgalom Győr és Pozsony között, ha annak költségeit a MÁV állná – írja csütörtöki számában a Kisalföld.
A szlovák árajánlat szerint ez napi nyolc vonatpár esetén évi 180 millió forintos költséget jelentene, ehhez jönne még a pályahasználat és a szerelvények külföldi engedélyeztetésének költsége, így a MÁV jelezte: üzleti alapon nem tudja újraindítani a járatot, csak ha erre a szaktárca célzott támogatást nyújt.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.