Újabb televíziós csatornát indítana a Sanoma
A Figyelőn is túladva a Sanoma megszabadult veszteséges termékeitől, a cég most az internetes és a televíziós piacon keres újabb befektetési lehetőségeket - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Szabó György, a többek között a Nők Lapját is megjelentető és számos internetes portált, valamint a Story4 és Story5 televíziós csatornát is működtető Sanoma Media Budapest Zrt. vezérigazgatója.
Amennyiben a piac jelenlegi helyzete fennmarad, akkor egy ideig változatlan maradhat a társaság kiadvány-portfóliója, ha azonban a helyzet romlik, újra az eladási stratégia következik - hangsúlyozta Szabó György. Az online médiában evidenciának nevezte az újabb akvizíció tervét, és nem tartja kizártnak egy újabb televíziós csatorna indítását sem. A vezérigazgató az interjúban elmondta, hogy a Story4 nyereséges, és a Sanoma "megtanulta, hogy kell televíziós csatornát működtetni".
Arra a kérdésre, hogy milyen tematikus tartalommal jelennének meg, Szabó György közölte: egyelőre keresik, nem könnyű tematikailag lefedetlen területet találni, de a cég akár egy olyan csatorna piacra lépését is meg tudja támogatni, amihez hasonló már van. "Ugyanis, főleg azért, mert pénzszűke van, a verseny egyre inkább egymás kiszorításáról szól" - mondta.
A vezérigazgató szerint egyébként új csatornát akkor érdemes indítani, ha az bejut a 10-15 legnézettebb közé, mert csak a nagy csatornákra lehet jelentős nyereséget termelő modellt építeni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.