2010. január. 18. 14:09 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. január. 18. 13:50 Gazdaság

Rohamos ütemben emelkedik a hírportálok látogatottsága

Az internetes hírportálok korábban soha nem látott forgalmat bonyolítottak tavaly, 2005 óta az online hírszolgáltatók látogatottságainak száma több mint kétszeresére nőtt – közölte a Bitkom német szövetségi információs technológiai, távközlési és új média szakmai szervezet hétfőn Berlinben.

A szervezet által megvizsgált 20 legnagyobb német hírportál tavaly 6,5 milliárd látogatást regisztrált, ami jó egyharmaddal haladja meg a 2008-as forgalmat. Ez a nyilvántartás kezdete, 2005 óta a legnagyobb évi növekedési ütem – hangsúlyozta Achim Berg, a Bitkom alelnöke.

A legsikeresebb német híroldal változatlanul a Spiegel Online, ami 2009-ben 1,3 milliárd látogatást regisztrált, 22 százalékkal többet, mint 2008-ban. Szorosan a második helyen követi a Bild.de híroldal közel 1,2 milliárdos forgalommal, 58 százalékos forgalom növekedés után.

A legnagyobb növekedést a Computerbild.de ért el, 71 százalékos forgalom-növekedés után 184 milliós látogatói számmal. A Bitkom politikai, gazdasági, sport és más szakterületek aktuális eseményeiről beszámoló internetes oldalakat sorolta a hírportálok közé. Számos felhasználó számára ezek az oldalak jelentik az egyik legfontosabb információs forrást.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Balla István - Nemes Nikolett 2025. január. 12. 19:30

„Nem szólhat minden videó az orális nyalókendőről” – interjú a Nődokikkal, a TikTok orvos sztárjaival

Elsősorban orvosnak tartják magukat, de szabadidejükben tulajdonképpen megújították a tudományos ismeretterjesztést, amikor pár perces TikTok-videókban magyaráznak el bonyolult nőgyógyászati témákat. A „Nődokikat”, azaz Baradács Istvánt, Czébely-Lénárt Andrást és Csirzó Ádámot kérdeztük a videókról, a tabukról és az orális nyalókendőről.