2009. szeptember. 10. 11:54 MTI Utolsó frissítés: 2009. szeptember. 10. 11:57 Gazdaság

Elhagyja a Sanomát a Marketing and Media

Új kiadó gondozza a Marketing and Media szaklapot - olvasható a társaság közleményében, amely szerint a kéthetente megjelenő szaklap, valamint a hozzá tartozó www.marketingmedia.hu portál kiadói jogát a Médiahírek Kft. vásárolta meg az eddigi kiadótól, a Sanoma Budapest Zrt-től.

Az új kiadó - amelynek tulajdonosai egy pénzügyi befektető mellett az újság korábbi készítői - az eddigi szerkesztőséggel készítteti a lapot, a főszerkesztő az eddigi vezető szerkesztő, Simon Krisztián lett - közölték, hozzátéve, a cég nem tervezi, hogy átalakítaná az immár 13 éves múltra visszatekintő lapot.    

Szabó György, a Sanoma vezérigazgatója egy márciusi interjúban beszélt arról az MTI-nek, hogy módosítja magyarországi portfolióját a társaság. "Az átalakítás azokat a kiadványokat érintheti, amelyek nem hoznak robosztus nyereséget, és nem látjuk, hogy ez két-három éven belül változna" - közölte, s hozzátette, ennek alapján mintegy hetven médiumuk kevesebb mint 10 százaléka lehet bármilyen módon érintett az ügyben. Ebben a kérdésben a Sanoma Budapest "igencsak kreatív" - jegyezte meg, hozzátéve, nem zárkóznak el sem eladástól, sem vegyes vállalat alapításától, sem attól, hogy kiszervezzék a kiadói tevékenységet.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Lengyel Tibor, Gergely Márton 2025. január. 08. 09:30

Orbán csapdában: hogy erősnek látszódjon, tíz napig nyaralnia kell

Senki sem gondolta, hogy Orbán Viktor szó szerint érti a 2025-ös repülőrajtot, és Indiába utazik. Valójában Magyar Péter vett igazi startot, aki az előrehozott választásokkal olyan témát talált, aminek realitása ugyan nincs, de a kormánypártot és az ellenzékét is defenzívába tudta vele kényszeríteni.