Elhagyja a Sanomát a Marketing and Media
Új kiadó gondozza a Marketing and Media szaklapot - olvasható a társaság közleményében, amely szerint a kéthetente megjelenő szaklap, valamint a hozzá tartozó www.marketingmedia.hu portál kiadói jogát a Médiahírek Kft. vásárolta meg az eddigi kiadótól, a Sanoma Budapest Zrt-től.
Az új kiadó - amelynek tulajdonosai egy pénzügyi befektető mellett az újság korábbi készítői - az eddigi szerkesztőséggel készítteti a lapot, a főszerkesztő az eddigi vezető szerkesztő, Simon Krisztián lett - közölték, hozzátéve, a cég nem tervezi, hogy átalakítaná az immár 13 éves múltra visszatekintő lapot.
Szabó György, a Sanoma vezérigazgatója egy márciusi interjúban beszélt arról az MTI-nek, hogy módosítja magyarországi portfolióját a társaság. "Az átalakítás azokat a kiadványokat érintheti, amelyek nem hoznak robosztus nyereséget, és nem látjuk, hogy ez két-három éven belül változna" - közölte, s hozzátette, ennek alapján mintegy hetven médiumuk kevesebb mint 10 százaléka lehet bármilyen módon érintett az ügyben. Ebben a kérdésben a Sanoma Budapest "igencsak kreatív" - jegyezte meg, hozzátéve, nem zárkóznak el sem eladástól, sem vegyes vállalat alapításától, sem attól, hogy kiszervezzék a kiadói tevékenységet.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.