Arena Plaza: kicsi forgalomra, nagy díjakra panaszkodnak
A kis bérlők intenzívebb reklámot vagy kisebb bérleti díjat szeretnének - írja a Napi Gazdaság.
Az Arena Plaza bérlői által használt belső számítógépes rendszerben megjelent levélben megköszönte a házban kapott "lehetőséget" a Baba Moon márkabolt, majd lehúzta a rolót - tudta meg a Napi. A távozás hírét Galyas André, az Arena Plaza igazgatója tompította: az ügyben csak 3-4 hét múlva lesz végleges döntés.
Az viszont tény, hogy az Arena Plaza kis bérlői levelet írtak a tulajdonosoknak, amelyben szeretnék elérni, hogy a működtetők a jelenleginél jobban reklámozzák a plázát vagy csökkentsék bérleti díjaikat. A jelenlegi látogatószám mellett ugyanis nem látnak esélyt befektetéseik megtérülésére. Galyas szerint a piacon az Arena reklámtevékenysége a legintenzívebb, és cáfolta azt a hírt, miszerint nem megfelelő a látogatószám.
Piaci elemzők szerint azonban már most látszania kellene az Arena látogatottságán, hogy meghatározó szereplő a piacon. Megítélésük szerint nem a marketinggel van gond, inkább az épület megközelíthetőségével - ám ez Galyas szerint adottság, amivel a kereskedők mindig is tisztában voltak.
Korábban a Lurdy Ház került bajba, nagyjából hasonló problémával kellett szembenéznie, mint most az Arenának. A Lurdyt azóta átpozicionálták és aprólékos munkával növekedési pályára állították.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.