Új mezszponzor az AC Milannál
Az AC Milan labdarúgócsapata négyéves szerződét kötött a német Betandwin céggel, így a jövőben az internetes fogadásokkal foglalkozó vállalat reklámjai lesznek láthatóak az együttes mezén.
"Rendkívül fontos számunkra a labdarúgás, és úgy gondoljuk, egy olyan nagy klub által, mint a Milan, jó hírnévre tehetünk szert a sportágban" – nyilatkozta Manfred Bodner, a Betandwin képviselője.
A szurkolóknak minden bizonnyal furcsa lesz a váltás, hiszen a piros-feketék felszerelésén a 90-es évek közepe óta az Opel hirdetései kaptak helyet.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.