2005. március. 03. 15:30 MTI Utolsó frissítés: 2005. március. 03. 15:30 Gazdaság

A Dreher kevesebb sört adott el tavaly

A Dreher Sörgyárak Rt. tavalyi értékesítésében visszaesést mutatott, de tompította az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) színvonalának javítása.

A cég a piacot elárasztó olcsó sörök miatt 200 ezer hektoliterrel kevesebb, 2,2 millió hektoliter sört állított elő és értékesített 2003-hoz képest - mondta Németh István, az rt. SAP vezetője csütörtökön sajtótájékoztatón Budapesten.

"A visszaesést fékezték a cégnél az IBM 2002-ben megkezdett ügyfélkapcsolat-kezelési projektjének tavaly már érzékelhető eredményei, amelynek következtében javult a 25 ezer vevő kiszolgálása és gyorsulhattak a vezetői döntések" - közölte Németh István.

Beszámolt arról, hogy a jelenleg is zajló projekt keretében az IBM tanácsadással és informatikai eszközökkel látja el a Dreher Rt.-t, amely így jelenleg nem csak Magyarországon, de az egész régióban a legkomplexebb CRM rendszerrel rendelkezik.

Az SAP vezető kifejtette, hogy a nagyságrendileg 100 millió forintos költségű projekt révén a cég naprakész információkkal rendelkezik az ügyfelekről, ezzel hatékonyabbá téve a karbantartási, szállítási és egyéb munkafázisokat.

zöldhasú
Hirdetés