A Dreher kevesebb sört adott el tavaly
A Dreher Sörgyárak Rt. tavalyi értékesítésében visszaesést mutatott, de tompította az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) színvonalának javítása.
A cég a piacot elárasztó olcsó sörök miatt 200 ezer hektoliterrel kevesebb, 2,2 millió hektoliter sört állított elő és értékesített 2003-hoz képest - mondta Németh István, az rt. SAP vezetője csütörtökön sajtótájékoztatón Budapesten.
"A visszaesést fékezték a cégnél az IBM 2002-ben megkezdett ügyfélkapcsolat-kezelési projektjének tavaly már érzékelhető eredményei, amelynek következtében javult a 25 ezer vevő kiszolgálása és gyorsulhattak a vezetői döntések" - közölte Németh István.
Beszámolt arról, hogy a jelenleg is zajló projekt keretében az IBM tanácsadással és informatikai eszközökkel látja el a Dreher Rt.-t, amely így jelenleg nem csak Magyarországon, de az egész régióban a legkomplexebb CRM rendszerrel rendelkezik.
Az SAP vezető kifejtette, hogy a nagyságrendileg 100 millió forintos költségű projekt révén a cég naprakész információkkal rendelkezik az ügyfelekről, ezzel hatékonyabbá téve a karbantartási, szállítási és egyéb munkafázisokat.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.