2004. november. 08. 10:40 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Gazdaság

A francia magazinkiadónak megéri

A világ legnagyobb magazinkiadója, a francia Lagardere az első kilenc hónapban 7,1 százalékkal 6,31 milliárd euróra növelte forgalmát a médiarészlegben a tavalyi első kilenc havi 5,89 milliárdhoz képest.

Az elemzők 6,26 milliárd eurót vártak az idei első kilenc hónapról. A harmadik negyedévi 2,25 milliárd eurós médiabevétel is meghaladta 2,17 milliárd eurós elemzői várakozást.



A vállalatszerkezet és a valutaárfolyamok változása nélkül számolva a forgalom 3,3 százalékkal nőtt a médiarészlegben.



Egész évre megerősítették - az egyebek mellett a neves Elle női magazint kiadó - cégnél a szeptemberben jósolt 7-10 százalékos üzemi eredmény növekedési kilátást, annak ellenére, hogy a hirdetéspiac kilátásait most "kissé ködösnek" minősítették. Az év elején csak 4-8 százalékos többletet valószínűsítettek.

(MTI)
zöldhasú
Hirdetés