2004. november. 08. 10:40
Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00
Gazdaság
A francia magazinkiadónak megéri
A világ legnagyobb magazinkiadója, a francia Lagardere az első kilenc hónapban 7,1 százalékkal 6,31 milliárd euróra növelte forgalmát a médiarészlegben a tavalyi első kilenc havi 5,89 milliárdhoz képest.
Az elemzők 6,26 milliárd eurót vártak az idei első kilenc hónapról. A harmadik negyedévi 2,25 milliárd eurós médiabevétel is meghaladta 2,17 milliárd eurós elemzői várakozást.
A vállalatszerkezet és a valutaárfolyamok változása nélkül számolva a forgalom 3,3 százalékkal nőtt a médiarészlegben.
Egész évre megerősítették - az egyebek mellett a neves Elle női magazint kiadó - cégnél a szeptemberben jósolt 7-10 százalékos üzemi eredmény növekedési kilátást, annak ellenére, hogy a hirdetéspiac kilátásait most "kissé ködösnek" minősítették. Az év elején csak 4-8 százalékos többletet valószínűsítettek.
(MTI)
A vállalatszerkezet és a valutaárfolyamok változása nélkül számolva a forgalom 3,3 százalékkal nőtt a médiarészlegben.
Egész évre megerősítették - az egyebek mellett a neves Elle női magazint kiadó - cégnél a szeptemberben jósolt 7-10 százalékos üzemi eredmény növekedési kilátást, annak ellenére, hogy a hirdetéspiac kilátásait most "kissé ködösnek" minősítették. Az év elején csak 4-8 százalékos többletet valószínűsítettek.
(MTI)
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.