Tízezer fős elbocsátás az olasz államvasutaknál
A 2007-ig szóló fejlesztési terv szerint tízezer állás szűnik meg, így a dolgozók létszáma 92 400-ra csökken. Továbbá 2007-ig az utas- és az áruszállítás 10 százaléka magánkézbe kerül.
A következő években korszerűsítik a Torino-Milánó-Nápoly vasútvonalat. A tervezett beruházások egy másik részét a pályaudvarok felújítására fordítják. A vasúti hálózatra 2004-ben további 7,8 milliárd eurót, 2005-ben 7,9 milliárd eurót fordítanak.
Összességében az olasz államvasutak 655 kilométernyi, nagysebességű vonatok közlekedésére alkalmas szakasz megépítését tervezi az ország északi és déli része között. A Milánó és Róma közötti - jelenleg 4 és félórás - menetidőt 3 órára tervezik rövidíteni.(MTI)
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.