Gasztro T.S. 2014. január. 10. 16:09

Ez már a holnap! De Niro vodkázik

Nem derül ki a híradásokból, tanácsadói mennyire prognosztizáltak az ausztrál James Packernek az eljövendő telekre hasonló sarkköri hideget, mint az idei év eleji, de a dúsgazdag milliárdos egy ütős lélekmelegítő, a saját prémium vodkája piacra dobására készül. Teszi ezt nem kis durranással, mivel az ital reklámarca Robert de Niro lesz.

A 10 millió dolláros befektetéssel induló projektet eddig sikerült titokban tartani, de a The Daily Telegraph kiderítette: a különös VDKA 6100 elnevezésű ital felvezető kampányát De Niro fémjelzi áprilisban a New York-i TriBeCa filmfesztiválon. (A 13. évadjába lépő kulturális esemény fő kezdeményezője maga a népszerű színész volt a 2001. szeptember 11-i terrortámadást követően, a városrész művészeti életének felpezsdítése érdekében – a szerk.).

Facebook

Az amerikai szerencsejáték bizniszben és a hollywoodi filmiparban is komoly érdekeltségekkel rendelkező ausztrál üzletember, sajtómágnás a Vodka O és a Tequila Blu megalkotójának és forgalmazójának, a Sydney-i Artisan Spirit Merchants-nak a legnagyobb befektetője, 7,7 milliárd dolláros vagyonával. Packer a barátjának, üzlet- és alkotótársának nevezi az új VDKA 6100-as piaci bevezetésében is közreműködő, a tehetségét és pénzét a filmezés és a mozibiznisz mellett a vendéglátóiparban a Nobu hotel- és étteremlánc társalapítójaként is kamatoztató kétszeres Oscar-díjas De Nirót. A kemény arcvonásaival egyre markánsabb fizimiskájú 70. évében járó művész, aki A Keresztapa második részében emlékezetes maffiafőnököt is alakított (ezért a mellékszerepéért kapta meg 1975-ben az első Oscarját), a barátság ellenére nem teljesen ingyen adja az arcát az új italmárkához. Egy ötéves szerződés keretében egymillió dollárt seper be, ami lássuk be, az ő gázsiját tekintve, valóban baráti ár.

news.com.au

A jól hangzó szlogennel: Ez már a holnap!   kibocsájtásra váró vodkáról még annyit lehet tudni, hogy természetesen prémium minőségű. Nemcsak az íze, de a palack dizájnja is lenyűgözte De Nirót, aki a VDKA 6100 forgalomba hozását tervezi a Nobu több mint kéttucat világvárosban – köztük Budapesten – jelen levő éttermeiben is. Az új márkával először az USA-ban New Yorkot, majd Ázsiában Hong Kong-t, Szingapúrt, Tokiót, Szöult, Sanghajt és Makaót célozzák meg, palackonként 34 dolláros árral. Nem titkoltan az Absolut és Grey Goose vodkamárkákkal kívánják felvenni a versenyt.

A Dühöngő bika, a Casino, a Cop Land és még számtalan film sztárja, producere és rendezője új szerepkörével olyan színésztársait követi, mint a kávémárkákat reklámozó George Clooney és Al Pacino, a kristálykoponyát formázó üvegű Crystal Head vodkát népszerűsítő Dan Aykroyd és a saját Miraval Cotes de Provence elnevezésű borukkal előrukkoló Brad Pitt és Angelina Jolie.

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.