Gasztro hvg.hu 2011. május. 10. 07:00

Miért ábrázolják idiótának a fogyasztókat a sörreklámok?

Miért nyírja a kertész söröskorsó formájúra a bukszust? Miért készít 58-as focicipőt a suszter? S egyáltalán, miért ábrázolják a sörreklámok idiótának a fogyasztókat?

Többek között ezen töpreng a serteperte blog szerzője. Pedzegetve azt is egy kampány kapcsán, hogy mi  lenne, ha a nagy gyártók a temérdek, reklámra fordított milliók egy részét inkább jobb minőségű sörök fejlesztésére fordítanák. Ha kíváncsi a részletekre, látogasson el Serteperte blogra, kattintson!
    
hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 06. 09:30

MVM-terjeszkedés Romániában: a helyiek szerint Orbán most tolja be az országba Putyin trójai falovát

A magyar állami energiacég kivásárolja a német E.On-t Románia második legnagyobb gázcégéből. A helyi félelmek szerint, ha az üzlet lezárul, az MVM orosz gázzal fogja ellátni az ország háztartásainak csaknem felét, és ezzel nagyban erősödik Moszkva befolyása Bukarestben. A tranzakció 2025 első felében zárulhat, de még elkaszálhatják. Ennek az esélyét erősítheti az a sürgősségi rendelet, mellyel a román kormány megakadályozhatja a stratégiai fontosságú vállalatok “ellenséges” átvételét.