Gasztro hvg.hu 2011. május. 10. 07:00

Miért ábrázolják idiótának a fogyasztókat a sörreklámok?

Miért nyírja a kertész söröskorsó formájúra a bukszust? Miért készít 58-as focicipőt a suszter? S egyáltalán, miért ábrázolják a sörreklámok idiótának a fogyasztókat?

Többek között ezen töpreng a serteperte blog szerzője. Pedzegetve azt is egy kampány kapcsán, hogy mi  lenne, ha a nagy gyártók a temérdek, reklámra fordított milliók egy részét inkább jobb minőségű sörök fejlesztésére fordítanák. Ha kíváncsi a részletekre, látogasson el Serteperte blogra, kattintson!
    
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.