A kék szatyor, tárolódoboz és polcrendszer mellé egy Johnson&Johnson-oltást is be lehet szerezni egy új kampány keretében.
Az IKEA-ban és egy sor másik áruházban is azonnal felvehetik koronavírus elleni oltást a brüsszeli lakosok szeptembertől egy új oltási kampány keretében.
A bútoráruház parkolójában várja majd péntektől vasárnapig egy oltóponttá alakított busz a jelentkezőket szeptembertől, a többi üzletben pedig meghatározott napokra települ majd ki egy egészségügyes csapat. A magyar százforintos boltokhoz hasonló áruházlánc, az Action és a Carrefour hipermarket is részt vesz az akcióban két-két üzletükkel, illetve az olcsó ruháiról ismert Primark is.
A kezdeményezés célja, hogy azokat is rávegye az oltásra, akik eddig nem vették fel a vakcinát, ugyanis a belga fővárosban jóval az országos átlag alatt maradt a népesség átoltottsága. Brüsszelben a 18 éven felüliek mindössze 60 százaléka kapta meg az összes előírt dózist az oltásokból, míg a francia ajkú Vallónia régóban 77, a holland egyik dialektusát beszélő Flandriában pedig 90 százalékos ez az arány.
A szervezők azt remélik, hogy új célközönséget is meg tudnak szólítani az oltási kampánnyal, hiszen vásárolni mindenki jár. Az egyszerűség érdekében Johnson&Johnson-vakcinát adnak majd a jelentkezőknek, mivel a többi oltással ellentétben azt nem kell ismételni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.