Az óriásplakátokon János evangéliumából idéznek.
Tizenhárom helyre kerültek ki a fővárosban szerdán a #Godislove kampány óriásplakátjai. A hírről beszámoló közleményben azt írják – a Coca-Cola megnevezése nélkül –, hogy népszerű üdítőital-márka társadalmi vitát generáló plakátkampányára akár válaszként is értelmezhető a katolikus papot és egy Szentírás-idézetet ábrázoló plakát, mely János evangéliumából idéz: "Atyám házában sok hely van".
A plakáton szereplő Hodász András atya népszerű vlogger, aki saját videós műsort készít a YouTube-on és jelen van az Instagramon is.
A kampány üzenete szerint a kereszténységnek nem felháborodnia kell a neki nem tetsző jelenségek kapcsán, hanem inkább fölmutatnia a hitét Krisztusban miközben hirdeti az Evangéliumot, amelyben olvashatjuk, hogy Isten a szeretet (1Jn 4,16b).
A kampány – amelyet a Keresztény Vállalkozói Konferencia támogat és szervezett – egyben egy játék is. Hodász András arra kérte a keresztényeket, hogy fotózkodjanak a plakátokkal az elkészült képeket pedig töltsék fel a közösségi oldalakra a Godislove hashtaggel, és írják meg, miért szeretnek keresztények lenni, mit jelent számukra, hogy "kapcsolatban vannak az élő istennel".
A következő két hétben árassza el a közösségi oldalainkat az istennel kapcsolatos tanúságtételünk, evangelizáljunk a világot!”
– szólított fel az atya videójában.
Hodász András januárban szerepelt a köztévének abban a műsorában, amelyben arról értekeztek, hogyan lehet „meggyógyítani” a melegeket. Szeptemberben egy újabb adásban ismét nekifutottak a kérdésnek az M5 csatornán, abban a pap meggyőződéssel lobogtatta Joseph Nicolosi Szégyen és kötődésvesztés című, a témában írt könyvét. Az abban foglaltak hatékonyságára az Amerikai Pszichológusok Társasága például nem talált tudományos bizonyítékokat, több amerikai államban pedig be is tiltották a konverziós terápiákat.
Ahogy korábban megírtuk, az érdi járási hivatal fogyasztóvédelmi hivatala félmillió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Coca-Colára az augusztus eleji plakátkampánya miatt, amelynek szereplője két homo- és egy heteroszexuális pár volt. Az ok: tilos olyan reklámot közzétenni, amely a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését károsíthatja.
A cég szerint kampányuk célja az volt, "hogy közvetítse azon értékeket, amelyeket a vállalat régóta magáénak vall: az emberek sokszínűségébe és egyenlőségébe vetett hitet". Jelezték: változatlanul hisznek abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől.