A CNN, a Bloomberg, de a Reuters hasábjain is ott virít: a kormánypárti képviselő nem iszik kólát, mert az ital egy reklámján férfiak csókolóznak.
A nemzetközi sajtóban is téma lett Boldog István kólabojkottáló ügye, ami – mint emlékezetes – az italgyártó cég melegbarát plakátjai miatt indult. A reklámokon az azonos neműek közötti szerelem elfogadását hirdetik, ezen borult ki a fideszes politikus.
Az ügy kipattanása óta számos angol nyelvű felületen jelentek meg erről hírek: írt róla (és így rólunk, Magyarországról) a Guardian, a Bloomberg, a Yahoo News, a Reuters, de az Aljazeera, a CNN és az NBC News is. Azóta pedig a német Bild is lehozta ugyanezt.
A cikkekben név szerint említik Boldog Istvánt, megjegyezve, hogy a Fidesz képviselőjéről van szó, akinek nem tetszik, hogy azonos nemű szerelmespárok szerepelnek a kólás cég reklámjain, és ezért bojkottálja a kólaivást, egész addig, míg a hirdetéseket el nem távolítják.
Kedden Németh Sándor Hit Gyülekezete is kiborult a plakátok miatt, ők is azt szeretnék, hogy ha eltűnnének Budapestről a „Coca-Cola homoszexualitást népszerűsítő plakátjai”. Emiatt petíciót is indítottak, a cégnek pedig kérdéseket küldtek, hogy számon kérjék őket.
A Coca-Cola Magyaroszág hétfőn közleményt adott ki, amiben azt írták az ügyre reagálva, hogy a Sziget Fesztivál idei témája a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma”, amellyel „a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink. A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié, ahogy a Coca-Cola is – üzente a cég.