A Coca-Cola plakátkampányának meleg párja: Nem lehet elmenekülni
Itt kell változtatni – mondják. Egy interjúban az is kiderült, újra belevágnának.
Itt kell változtatni – mondják. Egy interjúban az is kiderült, újra belevágnának.
A nyelvész, költő, műfordító Orbán Viktor tusnádfürdői beszédéről, illetve arról, hogy az illiberalizmus azt jelenti, hogy keresztény szabadság, azt mondta, „ez síkhülyeség”.
A vasárnapi belvárosi felvonulás résztvevői jelezni szerették volna, hogy normális országban nincs azzal baj, ha melegek van tolószékesek szerepelnek a plakátokon.
A sétára várnak mindenkit, aki kirekesztettnek érzi magát, és aki elfogadja, hogy sokfélék vagyunk.
A fideszes képviselő a plakátok lecserélése után sem érzi azt, hogy vége lenne a harcnak.
A kampány első hete volt a pároké, a második hét már a szivárványos palackoké – magyarázták a váltást.
A mozgáskorlátozottak tiltakozására csak egy reakció van, elnézést kérni, írta ki a rendező a Facebookra.
„Számítottunk az eltérő véleményekre” – mondta a cég, de konkrét politikai felvetésekre, megnyilatkozásokra nem szeretnének reagálni.
Bocsánatkérést követelnek a cikk szerzőjétől.
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.
A CNN, a Bloomberg, de a Reuters hasábjain is ott virít: a kormánypárti képviselő nem iszik kólát, mert az ital egy reklámján férfiak csókolóznak.