Élet+Stílus hvg.hu 2019. augusztus. 07. 12:41

A Coca-Cola állítja: eredetileg is le akarta cserélni a plakátokat

A kampány első hete volt a pároké, a második hét már a szivárványos palackoké – magyarázták a váltást.

A Coca-Cola közleményben adott hírt arról, hogy a Sziget Fesztiválhoz időzítve új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat. Szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárvány címkével ellátott palackok láthatóak, vagyis lecserélik az elmúlt napokban nagy vihart kavaró hetero- és homoszexuális párokat ábrázoló plakátokat. A limitált szériás termékeket egyébként kizárólag a Sziget Fesztiválon lehet majd kapni.

Ilyen volt
Túry Gergely
Ilyen lett
Coca-Cola

Kérdéseinkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampányt eredetileg is így tervezték. A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palacké. Azt írták, sikeresnek gondolják az értékeik közvetítését a plakátok segítségével: „Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”. Arra a kérdésünkre, hogy a Sziget után visszakerülnek-e a most lecserélt plakátok, azt mondták, az eredeti terveiknek megfelelően, augusztus közepéig, a fesztivál végéig tart a kampány.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

Kult Kovács Bálint 2024. december. 27. 20:00

„Nem hívtak el a castingra, úgyhogy azt mondtam, nem lesz műtét”

Hogy Major Erik generációja egyik legjobb színésze, az is jelzi, hogy háromszor is jelölték a legígéretesebb pályakezdő díjára, és idén meg is nyerte a Színházi Kritikusok Céhe elismerését. A Radnóti Színház színészével bűnöző édesapja örökségéről, szeretetlenségről és arról is beszélgettünk, miért érezte úgy, visszaadhatja élete egyik legfontosabb főszerepét.