A kampány első hete volt a pároké, a második hét már a szivárványos palackoké – magyarázták a váltást.
A Coca-Cola közleményben adott hírt arról, hogy a Sziget Fesztiválhoz időzítve új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat. Szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárvány címkével ellátott palackok láthatóak, vagyis lecserélik az elmúlt napokban nagy vihart kavaró hetero- és homoszexuális párokat ábrázoló plakátokat. A limitált szériás termékeket egyébként kizárólag a Sziget Fesztiválon lehet majd kapni.
Kérdéseinkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampányt eredetileg is így tervezték. A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palacké. Azt írták, sikeresnek gondolják az értékeik közvetítését a plakátok segítségével: „Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”. Arra a kérdésünkre, hogy a Sziget után visszakerülnek-e a most lecserélt plakátok, azt mondták, az eredeti terveiknek megfelelően, augusztus közepéig, a fesztivál végéig tart a kampány.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: