Élet+Stílus 2017. november. 09. 12:05

De most akkor tényleg valami rettenetesen csúnyát mondanak a Marks & Spencer-hirdetésben?

Kisebb őrület szabadult el az online térben. A M&S cáfol.

Néhány napja írtunk a Marks & Spencer Paddington macival támadó karácsonyi hirdetéséről.

Azóta, egy félrehallásnak köszönhetően, a reklámból gyakorlatilag internetes mém lett. Na, de miért, kérdezheti az egyszeri olvasó, hiszen csak egy jószándékú, ártatlan karácsonyi kisfilmről van szó, macival, ajándékkal, boldog gyerekekkel, miegymással.

Azért, mert 1:10-nél, amikor a Mikulás-bőrbe bújt betörő köszönetet mond Paddington macinak, a Thank you little beart bizony akár F*ck you little bearnek is lehet érteni.

A félreérthető mondat nyomán elindult közösségi médiás tektonikus mozgások nyomán a Marks & Spencer közleményt adott ki, melyben, ahogy arról a Digital Spy beszámol, a cég kijelenti, hogy ami az inkriminált pillanatban elhangzik, az bizony Köszönöm kismackó, és, hogy nem változtatják meg a hirdetést.

És akkor itt a reklám, 1:10-től az emlegetett rész:

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.