Ashley Waxman Bakshi épp élő videót forgatott, mikor autóbaleset szenvedett: a tragédiát az okozta, hogy az út és a forgalom helyett rajongói kérdéseire figyelt.
2500 rajongó nézte végig élőben, ahogy az izraeli bloggert elütötték.
Majd kiderült, hogy mindez egy megrendezett jelenet volt, Ashley-nek nem esett semmi baja: valójában egy kijózanító kampányról van szó, ami a mobilok okozta közúti balesetekre szeretné felhívni a figyelmet – írja a marketingmorzsák.
A kampány mögött egyébként a Saatchi & Saatchi ügynökség, illetve az izraeli Or Yarok nevű szövetség áll, mely legfőbb célja a biztonságos vezetés propagálása. A kampány arca pedig Izrael legnépszerűbb vloggere, Ashley Waxman Bakshi.
Izraelben jelenleg az autóbalesetek 80%-a a vezetés közbeli telefonnyomkodás miatt következik be.
A lényeg a 6. percnél kezdődik.