Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#ügyfélszolgálat

hvg360 Mészáros Márton

Oliver Dlouhý, a Kiwi.com vezére: El kell dönteni, hogy értékesebb-e a repülés, mint a vele járó környezeti hatások

Egyetemistaként szeretett volna eljutni a barátnőjével Portugáliába, de nem volt pénzük közvetlen járatra jegyet venni. A barátnőjéből azóta a felesége lett, Oliver Dlouhý pedig ma már egy 900 fős cég élén évente millióknak segít megtalálni, hogyan juthatnak el olcsóbban úticéljukhoz. A Kiwi.com alapító-vezérigazgatója arról is beszélt a hvg360-nak, hogyan lett a Ryanairrel folytatott többéves konfliktusukból hirtelen együttműködés, hogyan látja a mesterséges intelligencia szerepét az ügyfélszolgálatok jövőjében, és miért nem érdemes lemondanunk a repülésről a fenntarthatóság jegyében.

4iG Nyrt.

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.

Allianz

Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?

Amikor valamilyen ügyet szeretnénk elintézni, az emberek zömének még mindig a hosszú várakozás és a bonyolult ügymenet jut eszébe. De valóban csak így működhet a hivatali gépezet a digitalizáció és az AI korában? Egy nap akár órákat is eltölthetünk a közösségi oldalakon, állandóan a kezünkben van a telefonunk, mégsem merünk mindent azon szervezni. Hogy mi állhat emögött, és milyen jövő várhat ránk, arról Kanicsár Ádám közösségimédia-szakértővel beszélgettünk.