Hogyan működnek az önvezető autók és mikorra válhatnak normává? Üzleti podcastunkban egy olyan céggel foglalkoztunk, amely azért dolgozik, hogy minél hamarabb: a Mérlegenben Patay Szabolcs, a Commsignia ügyvezető igazgatója volt a vendégünk, de a műsorból kiderül az is, vajon hány órát lehet érdemes dolgozni egy héten.
Mikor ülhetünk be az autónkba és juthatunk el A-ból B-be anélkül, hogy egy másodpercet is vezetnénk?
Üzleti podcastunk legfrissebb adásában Patay Szabolcs, a fejlett járműkommunikációs technológiákat fejlesztő magyarországi startup Commsignia ügyvezető igazgatójával beszélgettünk a technológia jövőjéről és a magyar startupokról, de támogatói tartalmunkból kiderül, milyen számítástechnikai háttér kell egy MI-fejlesztéshez, és arról is szó lesz, mennyire van tele az ügyfélszolgálatosok hócipője, és hány órát is kéne dolgozni egy héten.
Kövesse és hallgassa meg a HVG Podcastok műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, SoundCloud, YouTube
Vagy iratkozzon fel a Mérlegen csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts
- 0:00: Tartalomjegyzék
- 0:52: Szabad-e beszólni egy bunkó ügyfélnek az ügyfélszolgálaton?
- 7:16: Négynapos munkahét vagy több pénz? Esetleg 70 órás???
- 13:06: Támogatói tartalom: Olejnyik Zsanettel, a Magyar Telekom adatközponti szolgáltatások szakértőjével beszélgetünk arról, milyen gépek és technológia kell ma egy AI-fejlesztéshez a cégünkben
- 19:35: Mikor lehet realitás Magyarországon, hogy beülünk egy önvezető autóba és elvisz A-ból B-be anélkül, hogy bármi mást csinálnánk, minthogy megadjuk az úti célt?
- 21:29: Mi mindenre lenne szükség ahhoz, hogy az önvezető járművek biztonságosan tudjanak működni?
- 25:31: Hol jön képbe ebben a Commsignia?
- 28:24: 2019-ben azt mondták, 2022-2023-ra tudnak majd az új autók egymással kommunikálni. Ez megtörtént?
- 30:15: Külföldön már van, ahol nem utópia az önvezető autózás?
- 31:48: Mennyivel segíti a biztonságos közlekedést autósoknak és nem autósoknak az önvezető technológia?
- 36:03: Mennyire zavaróak egy önvezető autónak a régi típusú kocsik?
- 37:30: Fel lehet okosítani régi autókat?
- 40:11: Mennyire lehet vigyázni az adatainkra, ha az autónk is egyre többet tud rólunk?
- 44:57: A Commsignia-sztori
- 51:03: Visszatérő kérdés a Mérlegenben: kell-e egyetem az AI-áttöréshez?
- 54:20: Miért veszteséges a magyar Commsignia?
- 59:55: Milyen helyzetben van a magyar AI-szektor nemzetközi szinten?