Kilenc hónap alatt közel 43 milliárd ment el állami kommunikációra Rogánék hivatalán keresztül
A kiírt 39 kommunikációs szerződésből 39-et a harmadik negyedévben is Balásy Gyula cégei nyertek meg, úgy, hogy a tendereken egyedül indultak.
A kiírt 39 kommunikációs szerződésből 39-et a harmadik negyedévben is Balásy Gyula cégei nyertek meg, úgy, hogy a tendereken egyedül indultak.
A 3,4 milliárdos adózott eredményhez nagyban hozzájárultak az állami hirdetések is.
Évről évre többet költ a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda "kormányzati kommunikációra". 2020 végére a végösszeg a 133 milliárd forintot is meghaladhatja.
Az idén már majdnem 30 milliárd forintot vert el a kormányzat társadalmi célú hirdetésekre.
Kíváncsian várjuk a következő lapszámot!
A Mediaworksnek nem csak a bevételei, de a kiadásai is nőnek, a médiaportfólió mögött pedig akkora adósságtömeg van, ami miatt az állami hirdetések nélkül összeroppanna a médiabirodalom.
Míg tavaly a G7 számítása alapján kizárólag ellenzéki újságok kerültek be az öt legnagyobb példányszámban eladott napi- és hetilap közé, a hirdetések döntő többségét mégis a három – olvasottságban messze elmaradó – kormányszócső kapta.
Jó hír viszont, hogy 2017-ben a piaci szereplők is több pénzt költöttek hirdetésekre.
"Aljas, uszító propagandahirdetést jelentetett meg a kormány a szeretve és érzékenyen készített ünnepi lapszámunkban" - indokolta távozását Kertész Anna.
Csak a Soros-terv hirdetésére 2,3 milliárd forint ment el, miközben Mészáros Lőrinc médiacégeihez összesen 1,24 milliárd forint folyt be.
Kegyvesztett lett a kormány kedvenc médiaügynöke, a Rogán Antal szomszédjaként emlegetett Csetényi Csaba cége - írta a Magyar Nemzet.
Továbbra sem tudja a kormány, mennyit költ hirdetésekre a barátinak tartott lapokban és hírportálokon - derült ki egy újabb parlamenti kérdésre adott válaszból.