Továbbra sem tudja a kormány, mennyit költ hirdetésekre a barátinak tartott lapokban és hírportálokon - derült ki egy újabb parlamenti kérdésre adott válaszból.
Nincsenek adatai a Miniszterelnöki Kabinetirodának arról, mennyiért vásárolt hirdetéseket a kormány júliusban az Andy Vajna tulajdonában lévő TV2-n, a Habony Árpád-féle Lokálban, illetve a 888.hu-n, a faktor.hu-n, a Karc FM rádiócsatornán és a Magyar Időkben - válaszolta Kész Zoltán független képviselő parlamenti kérdésére Dömötör Csaba, a kabinetiroda államtitkára.
Ezt a kérdést már korábban is feltették Rogán Antal tárcájának, de korábban sem tudtak rá válaszolni. Dömötör Csaba most megismételte, hogy a kabinetiroda csak reklámügynökségekkel köt szerződést, közveltenül a kiadványokkal és a csatornákkal nem.
Azt viszont hozzátette, hogy kevesebbet költenek reklámra a Gyurcsány-Bajnai kormányoknál.
"Emlékszünk még a 2006 és 2010 közötti időszakra, amikor az állam 84 milliárdot költött reklámcélokra. A reklámköltésekkel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy az előző kormány volt az, amelyik gyakran keverte össze a pártkommunikációt a kormányzati kommunikációval. Ennek egyik kirívó példája az a cikk , amelyet 2008-ban Gyurcsány Ferenc jelentetett meg a Népszabadságban 4,5 millió forintért, és amelyet felerészt a kormány, felerészt a Magyar Szocialista Párt állt" - szólt az államtitkár válasza.