Itthon hvg.hu 2016. augusztus. 19. 17:11

Rogánék most se tudják, mennyit költenek Vajnánál és Habonynál

Továbbra sem tudja a kormány, mennyit költ hirdetésekre a barátinak tartott lapokban és hírportálokon - derült ki egy újabb parlamenti kérdésre adott válaszból.

Nincsenek adatai a Miniszterelnöki Kabinetirodának arról, mennyiért vásárolt hirdetéseket a kormány júliusban az Andy Vajna tulajdonában lévő TV2-n, a Habony Árpád-féle Lokálban, illetve a 888.hu-n, a faktor.hu-n, a Karc FM rádiócsatornán és a Magyar Időkben - válaszolta Kész Zoltán független képviselő parlamenti kérdésére Dömötör Csaba, a kabinetiroda államtitkára.

Ezt a kérdést már korábban is feltették Rogán Antal tárcájának, de korábban sem tudtak rá válaszolni. Dömötör Csaba most megismételte, hogy a kabinetiroda csak reklámügynökségekkel köt szerződést, közveltenül a kiadványokkal és a csatornákkal nem.

Azt viszont hozzátette, hogy kevesebbet költenek reklámra a Gyurcsány-Bajnai kormányoknál.

"Emlékszünk még a 2006 és 2010 közötti időszakra, amikor az állam 84 milliárdot költött reklámcélokra. A reklámköltésekkel kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy az előző kormány volt az, amelyik gyakran keverte össze a pártkommunikációt a kormányzati kommunikációval. Ennek egyik kirívó példája az a cikk , amelyet 2008-ban Gyurcsány Ferenc jelentetett meg a Népszabadságban 4,5 millió forintért, és amelyet felerészt a kormány, felerészt a Magyar Szocialista Párt állt" - szólt az államtitkár válasza.

Hirdetés
hvg360 Lőrincz Tamás 2025. január. 06. 06:30

A választás időpontjánál is fontosabb, telik-e osztogatásra a Fidesznek, miközben a kilátásoknál csak a közhangulat rosszabb

A Tiszának az előrehozott választás témájának napirenden tartása – ezzel együtt leginkább annak elkerülése – mellett a pártépítés lesz a legfőbb feladata 2025-ben, a Fidesznek pedig a gazdaság felpörgetése és saját táborának megtartása. Mi vár a magyar politikára és a választókra a most kezdődő évben?