A 3,4 milliárdos adózott eredményhez nagyban hozzájárultak az állami hirdetések is.
48,9 milliárd forintos árbevétellel és 3,4 milliárdos adózott eredménnyel zárta 2021-et a TV2 Média Csoport Zrt. – írja a Media1. Ezzel a cég árbevétele 6 százalékkal nőtt 2021-es képest, nyeresége azonban 500 millió forinttal csökkent.
A TV2 a lapnak küldött közleményében azt írta, „a terjesztési bevételek emelkedése, az elmúlt években végrehajtott költséghatékonysági intézkedéssorozat, illetve a vállalat finanszírozási hátterének restrukturálása” játszott szerepet az eredményben. A Media1 emlékeztet: az állami reklámok jelentős részét teszik ki a csatorna bevételeinek, amit nem említettek a közleményben.
A TV2-nél idén is átlagosan 356 munkatárs dolgozott teljes munkaidőben. A médiavállalatot vezető Vaszily Miklós és a TV2 Csoport vezérigazgatója, Pavel Stanchev egyaránt kiemelték, hogy a járvány által már kevésbé érintett 2021-es évben megerősödött a csatorna digitális platformja; a kábeltévés és az on-demand sugárzás pedig párhuzamosan képezi a stratégiájuk fókuszát.
(Kapcsolt képünkön a TV2 műsorvezetője, Marsi Anikó a csatorna Orbán Viktort támogató választási reklámjában.)
