Tiborcz István egyik cége az exkluzív luxusklubja szomszédságába költözött
Cégbírósági iratokból derült ki a változás.
Cégbírósági iratokból derült ki a változás.
Míg egy felmérés szerint a fél ország legfeljebb nézőként élvezi a sportot, egyre több magyar cég, szervezet ébred rá, micsoda lehetőségek vannak abban, ha a testmozgást csapatban végzik. Sok munkáltató ösztönzi, hogy a kollégák közösen nevezzenek be maratoni futóversenyekre – a gyakorlat a hosszútávfutók magányosságát is oldja, azonban még messze nem általános. A HVG pozitív példákat talált.
Újabb törvény ad muníciót az államnak, hogy megkaparintsa vagy átjátssza a klientúrájának a kiszemelt vállalkozásokat. Ebbe azt a Gazdasági Versenyhivatalt vonná be, amelynek épp az üzleti élet tisztaságán kellene őrködnie. Farkas Zoltán és Mudra Márton István cikke.
A 23. órában vagyunk a klímakatasztrófa előtt, ami ellen a befektetők is tehetnek – véli Ács Barnabás, a Londoni Értéktőzsde Fenntartható Befektetések és Finanszírozás terület globális értékesítési igazgatója.
Egy jó vezető már régen adatsorokra is támaszkodva dönt, kérdés, hol lesz a helye a közeljövő – sőt: a holnap – vállalatirányításában a mesterséges intelligenciának. Eljöhet az idő, hogy a mesterséges intelligencia kirúgja a főnökét?
A svéd bútoripari óriás is nagyban fogad az MI-re, 2021 óta állítólag 8500 call center-dolgozót képzett át lakberendezési tanácsadóvá.
A bizonytalan gazdasági kilátások közepette sem a lakosság, sem a vállalatok nem tülekednek hitelért, de a rossz adósok száma nem nőtt drámaian – eddig. A folyamatok nem jó irányba mutatnak.
A Mol felsővezetői közül négyen is felkerültek a top 10-es listára.
Két és fél éve dolgoznak rajta, szeptember ötödikével azonban elrajtolt egy új magyar légitársaság, az Aeroexpress Regional. Gépeik az október végéig tartó tesztidőszakban Budapestet és Debrecent kötik össze Marosvásárhellyel és Kolozsvárral. Nem akarnak a nagy fapadosokkal versenyezni, egy teljesen új szegmenst céloztak be, és nagyon számítanak az államra is, hiszen felfogásuk szerint közszolgáltatást nyújtanak. Miért alapítanak a világválság kezdetén légitársaságot? Mi jön a kéthónapos tesztidőszak után? Miért pont egy karmester-orgonista csinálja meg mindezt? Interjúnk Somogyi-Tóth Dániellel.
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
Köztük van a paksi atomerőmű, a mátrai erőmű, az Auchan, az MTVA, a posta, a Volánbusz és a MÁV is.
Amikor üzleti partnerkapcsolatot építünk ki, már szinte rutinszerű, hogy az együttműködő cégről minél több információt megpróbálunk beszerezni. De ez nem elég: a vállalatok mögötti emberekre is oda kell figyelnünk.