Forma-1: hatalmas különbségek az idei és a jövő évi gumik között
Az első komolyabb tesztek szerint óriási különbség van a Pirelli idei, és a már tesztelt 2012-es gumijai között, elsősorban a lágy gumikra vonatkozóan, melyek megbízhatóbbak lettek.
Az első komolyabb tesztek szerint óriási különbség van a Pirelli idei, és a már tesztelt 2012-es gumijai között, elsősorban a lágy gumikra vonatkozóan, melyek megbízhatóbbak lettek.
Bernie Ecclestone szerint ennek a két csapatnak túl drága ez a sport, és a tízcsapatos mezőnyt belefoglalná a 2013-as Concorde Egyezménybe is.
Lucas di Grassi tavaly még a Forma-1-ben vele együtt debütáló Virgin pilótája volt, 2011-ben azonban kikerült a csapatból. Véleménye szerint kizárólag azért, mert nem volt elég pénz mögötte.
Újonc tesztpilótákkal bővül a Forma-1 mezőnye: a Virgin istállónál már pénteken munkába áll a 25 éves belga Jerome D'Ambrosio, a Saubernél pedig a jövő év elejétől kap szerepet a 19 éves mexikói Esteban Gutierrez.
Timo Glock, a Forma-1-es újonc Virgin Racing versenyzője nem titkolja, hogy az évad végén távozni akar jelenlegi munkaadójától. Míg a német a Renault-val kacérkodik, addig Nick Wirth technikai igazgató szerint a Virgin a konstruktőri tabella 10. helyére pályázik.
Vége a Formula 1-rajongók számára ínséges téli időszaknak, jövő hétvégén a Bahreini Nagydíjjal útjára indul a világbajnoki sorozat 61. idénye. Sok a változás a tavalyi évhez képest, jósolni még a szokásosnál is nehezebb, így ismét garantáltak az izgalmak. A nyitóversenyhez közeledve az autómenedzser.hu körülnézett a száguldó cirkusz háza táján: mi változott, mire lehet számítani 2010-ben?