Nincs menekvés: újabb közösségi oldalt árasztanak el a reklámok
Elkezdik tesztelni a reklámok megjelenítését a Threads felületén is, így nagyjából másfél év után véget érhet a platform reklámmentes létezése.
Elkezdik tesztelni a reklámok megjelenítését a Threads felületén is, így nagyjából másfél év után véget érhet a platform reklámmentes létezése.
Irreálisan hosszú reklámblokkok bukkantak fel a YouTube-videók előtt egyeseknél, de van egy lehetséges magyarázat a jelenségre.
Bár még nem tudni, hogyan, de az OpenAI chatbotjába is kerülnek majd hirdetések – a jó hír, hogy valószínűleg nem mindenkinél.
Néhány hónapon belül vége a hirdetésmentes Threadsnek, állítja egy új jelentés.
A mesterséges intelligencia válaszaiba is becsempészi a hirdetéseket a Google, de úgy tűnik, jelen állás szerint csak a témába vágó ajánlások fognak megjelenni.
Úgy tűnik, hallgat a felhasználók panaszaira a YouTube, és egy újonnan bevezetett reklámfelület esetében már olyan gyakorlatot alkalmaz, ami kevésbé zavarhatja a nézőket az élő közvetítések alatt.
Váratlan lépés a Microsofttól: teljesen hirdetésmentessé teszi az egyik legismertebb kommunikációs platformját, ráadásul ingyenesen.
A videó részeivé válhatnak a YouTube-reklámok a jövőben, így a blokkolók nem tudják majd megkülönböztetni, mi a tartalom, és mi a hirdetés. Az újítást már tesztelik.
A felmérés szerint a megkérdezettek 61 százaléka vett már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, eközben csak a válaszadók 21 százaléka kattintott rá egy hirdetésre a közösségi médiában.
Már tesztelik az Instagramban az eddigi legnagyobb változtatást a reklámok terén: néhány másodpercet muszáj lesz megnézni a reklámvideókból, nem lehet csak úgy átugrani őket.
Van reklámblokkoló? Akkor nincs videó. Akár ezt is kommunikálhatja passzív-agresszív módon a YouTube, amikor újfent azonnal a videó végére ugrik minden indításnál.
A mobilos reklámblokkolókra is lecsap a YouTube, több problémába is ütközhetnek ezentúl azok, akik így kerülnék meg a platformon futó reklámokat.