Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#reklámköltés

Tech hvg.hu

Végre valami, amiben nagyobb helyben a potenciál, mint Nyugat-Európában

Közép- és Kelet-Európa (CEE) az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Egy online szakértő szerint átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót az exportra készülő hazai vállalkozások számára. De már nem sokáig.

Gazdaság MTI

Itthon is máshol hallgathatjuk majd a rádiót, mint eddig

A hirdetési bevételek növekedését várja a hazai rádiós piac, de több faktor is bizonytalanná teszi a bővülés mértékét – közölte Turi Árpád, a nagyobb vételkörzetű médiumokat összefogó Rádiós Műsorszolgáltatók Egyesületének (Rame) elnöke. Szerinte a következő években fel kell készülni az online rádióhallgatás korára.

Gazdaság MTI

Emelkedett a hazai reklámköltés

A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.