Félelmetes mennyiségű pénzt költött Donald Trump és Kamala Harris az elnökválasztási kampányra
Az elmúlt hónapokban átszámítva négyezer milliárd forint feletti összeg ment el a különböző választásokra az Egyesült Államokban.
Az elmúlt hónapokban átszámítva négyezer milliárd forint feletti összeg ment el a különböző választásokra az Egyesült Államokban.
Az állami szereplők pörgették a reklámpiacot.
Harmadára csökkent az állami reklámköltés a tavaszi parlamenti választás után, de az eloszlása semmivel sem lett demokratikusabb: több mint 80 százaléka kormányközeli médiumokhoz került.
A kormány dicséretét sulykoló kommunikációs gépezet egyértelműen a „baráti” beszállítókat és médiafelületeket részesíti előnyben.
A Google anyavállalata az Alphabet annak ellenére a vártnál nagyobb bevételt ért el az idei első negyedévben, hogy a cégek a koronavírus-járvány miatt drasztikusan visszafogták kiadásaikat, köztük a reklámokra költött pénzeket.
Egyelőre nem hódít a mobilhirdetés – ez is kiderül a CANnual Report elemzésből.
Közép- és Kelet-Európa (CEE) az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Egy online szakértő szerint átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót az exportra készülő hazai vállalkozások számára. De már nem sokáig.
A határon túli magyarok politikai aktivizálását, végső soron szavazatvásárlást végez a kormány az általa kritizált sorosi módon. Belföldön pedig feltartóztathatatlanul folynak a milliárdok a kormányközeli sajtóba.
A kis- és középvállalatok által a tíz leggyakrabban használt marketingeszköz közül négy a Facebookhoz kötődik.
A hirdetési bevételek növekedését várja a hazai rádiós piac, de több faktor is bizonytalanná teszi a bővülés mértékét – közölte Turi Árpád, a nagyobb vételkörzetű médiumokat összefogó Rádiós Műsorszolgáltatók Egyesületének (Rame) elnöke. Szerinte a következő években fel kell készülni az online rádióhallgatás korára.
A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.
Ötéves csökkenés után tavaly újra emelkedtek a magyarországi televíziós reklámköltések – mondta a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY közös felmérésének eredményeit bemutató csütörtöki sajtótájékoztatóján Kovács Krisztián, a MEME elnöke.