Reklámszövetség: Gondolja át a kormány a katatörvényt!
Költségnövekedésre és munkaerőhiányra számít a Magyar Reklámszövetség a katatörvény átírása nyomán. Arra figyelmeztetnek, hogy a lépés negatívan fog hatni a magyar GDP-re.
Költségnövekedésre és munkaerőhiányra számít a Magyar Reklámszövetség a katatörvény átírása nyomán. Arra figyelmeztetnek, hogy a lépés negatívan fog hatni a magyar GDP-re.
A volt reklámszakember korábban politikai marketinggel is foglalkozott, ám most nem pazarolja idejét olyan aktualitásokra, mint az utcákon látható óriásplakátok. Első nagyjátékfilmje, az Eltörölni Frankot a Kádár-rendszer sötét módszereiről beszél. HVG-portré.
A modern autók remek online kapcsolattal és nagy felbontású kijelzőkkel bírnak, vagyis kiváló táptalajt biztosíthatnak a felugró reklámoknak.
Ez csak egy jelző, a Diesel reklámja szerint akár meg is szabadulhatnánk tőle.
Másképp fogunk a nőkre nézni, miután a digitális forradalom találkozott a világ egyik legnagyobb marketingprojektjével.
Felforgatná a reklámszakmát egy stratégia ügynökség, ahol teljesen új nézőpontból közelítenek a területhez. Szakmai vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére alapozzák a reklámkampányokat, informatikai cégektől vették át termékfejlesztési módszertanukat, és nem elégednek meg a "jó" teljesítménnyel.
A reklámközvetítési tevékenységre vonatkozó törvényjavaslat visszavonását kéri a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ.
Tari Zsófi egyik karrierálma már teljesült. Londonban dolgozik dizájnerként egy menő reklámügynökségnél úgy, hogy a diplomabuliról repült a brit fővárosba. Emellett saját startupját is igazgatja, egyedi tartalommal szabott ékszereket és figurákat készít Sofita márkanév alatt. Zsófi volt egyetemi évfolyamtársai többsége ki szeretne menni külföldre, a másik része meg már kint van.
Egymilliárd forint feletti nyereséget fizet ki osztalékként a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. – írta az Origo.