Elon Musk „mindent” privatizálni akar, a postával és a vasúttal kezdené
Szerinte ez logikus lépés lenne, kérdés, kinek kell egy olyan vállalat, amely évente közel tízmilliárd dollár veszteséget termel.
Szerinte ez logikus lépés lenne, kérdés, kinek kell egy olyan vállalat, amely évente közel tízmilliárd dollár veszteséget termel.
Többek között Garancsi István és Somlai Bálint jelentkeztek a MÁV által meghirdetett állomásfelújítási pályázatra – cserébe kereskedelmi célra hasznosíthatnák a területeket. A legtöbb ajánlat a Déli pályaudvarra érkezett, a Nyugatira a terézvárosi önkormányzat is pályázott, míg a siófoki pályaudvarban senki sem látott fantáziát.
A miniszter szerint a kegyelmi botránynak hosszantartó politikai következményei lehetnek.
Több vidéki pályaudvar ingatlanjaira is ez vár. A MÁV szerint minden rendben lesz, és az önkormányzatok részt vesznek majd a fejlesztési folyamatban. Vitézy Dávid szerint egy ilyen tender Afrikában vagy Latin-Amerikában is meglepetést szülne.
Korrupciótól és feudális rendszertől tartanak a magyar tudósok, azt követelik, hogy ne nyújtsák be a hálózatok szétverését tartalmazó törvényjavaslatot.
A városvezetés azt szeretné elérni, hogy a Körös-Maros Nemzeti Park igazgatóságának ne kelljen elköltöznie.
A Körös–Maros Vidéki Nemzeti Park sokat költött fejlesztésre, értetlenül állnak a döntés előtt.
Az ügylet részletes adatait a kormány eddig titkolta, és a közérdekű adatigénylésnek sem tett eleget, most viszont kénytelen lesz, mert Tóth Bertalan MSZP-s frakcióvezető pert nyert az állammal szembeni adatigénylési ügyben.
A tárcavezető egy interjúban tarthatónak nevezte az idei büdzsé számait, de ha év közben a helyzet úgy kívánja, módosíthatnak rajta.
Az irányító többségi tulajdoni hányadot megőrizve adna el részesedés-csomagokat az orosz állam nagyvállalatokban. A privatizációs programtól akár több százmilliárd rubel bevételt remélnek.
Lehetséges vevőként a korábbi európai konkurencia nagyobb vállalatai jöhetnek szóba, mint a Lufthansa, az Air France, vagy a British Airways.
Alig akad olyan történelmi, ikonikus magyar márka, vállalat és gyár, amely még magyar kézben van, vagy legalábbis ne fordult volna meg külföldi tulajdonban. Ami magyar maradt, az nagyrészt eltűnt a süllyesztőben.