1, azaz egy hidrogénhajtású buszt venne a MÁV – 131 dízelbusz mellett
Azt az egy hidrogénhajtású buszt Csepelen és Szigetszentmiklóson használnák.
Azt az egy hidrogénhajtású buszt Csepelen és Szigetszentmiklóson használnák.
Az újdonság teljes elektromos hajtásrendszerét magyar mérnökök tervezték és építették meg.
A BYD-buszok a belvárost átszelő vonalakon fognak forgalomba állni 2026-ban.
Több mint 18 méter hosszú a jármű.
A Toshiba egy brazil és egy japán céggel még 2018-ban kezdett bele egy újfajta akkumulátor fejlesztésébe, a munka gyümölcse pedig mostanra érett be. És itt most nem évtizedes esélyekről van szó: az elektromos buszokba szánt akkumulátor már 2025 tavaszán piacra kerülhet.
Az első prototípus példány már elkészült.
Egyre valószínűbb, hogy elektromos buszokat gyártó üzem épül a városban.
A városba nem akkumulátorgyár, hanem elektromos buszokat gyártó üzem érkezhet, bár ez még nincs kőbe vésve. De annak farvizén újabb akksigyár is épülhet, Kisteleken. És akár egy BYD elektromosautó-gyárat is felhúzhatnak Dél-Pesten.
A típust kivonták a forgalomból.
Vélhetően azért nem a Volkswagen ID.Buzz ellenfelének szánják.
A projekt a Zöld Busz Program közel 70 százalékos vissza nem térítendő támogatásával valósult meg.
A Budai Várban újabb lokálisan zéróemissziós busz tesztjébe vágott bele a BKV Zrt.