#arculatváltás
Stratégiaváltást is tükröz a Nokia új logója
A finn multi 60 év után teljes brandváltáson megy keresztül, aminek köze van ahhoz is, hogy szeretnék eltávolítani a vállalatot az okostelefonos asszociációktól.
8 év után szlogent vált a Vodafone, és a logót is máshogy használja majd
A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is – ez 2009 óta a legnagyobb váltás a vállalatcsoportnál. A 36 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, mely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.
Még kasza is van a Puskás Akadémia új logójában
Arculatot vált a Puskás Akadémia FC – szúrta ki a Nemzeti Sport cikkében a 444.hu.
Logót és arculatot vált a Mozilla
Nem tudjuk, ki találta ki a Firefox mögött is álló szervezet új logóját, de hogy ennél kifejezőbbet nehezen rajzolhatott volna, az biztos.
A napkorong négyszögesítésével rajzolták át az MVM arcát
Új imázskampányt és cégarculatot kapott az állami energetikai holding, de nem volna meglepő, ha a kampányszlogenről önnek is Bill Nighy letolt gatyája jutna az eszébe.
A Napi Gazdaságot mától ne keressék
Keddtől Magyar Idők néven jelenik meg a Napi Gazdaság. A lap a névváltás után is a tavasszal 16-ról 20 oldalasra növelt terjedelemben jelenik majd meg, és sem a tematikák közötti arány, sem a szerkesztőség létszáma nem változik már. Az eddigi lazacszínt a fehér váltja fel.
Megváltozott a PayPal
Hét év után teljesen megújult a PayPal arculata. A megjelenést a mobileszközökre fókuszáló trendekhez igazodva tervezték újra.
Megújult a Telenor
Új arculatot vett fel a Telenor. A mobilcég az eddigieknél is erősebben nyitna a fiatalok felé.
40 millióért kell új arculat az autópályakezelőnek
Az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. gyorsított tárgyalásos közbeszerzést írt ki kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokra, amelyek célja a megmaradt díjbeszedési feladathoz igazodó új arculat megteremtése - a felhívás a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Olcsón újított arculatot a GVH
Az arculattervezés és az arculati kézikönyv 1,2 millió forintba került, ami a piaci árhoz képest alacsony. Az iratminták, arculati elemek grafikus tervezésének költsége közel 1 millió forint. Mivel már majdnem két éve tervezték az arculatváltást, fokozatosan kifuttatták a régi levélpapírokat, névjegyeket, így ezek nem jelentettek plusz költséget.
Ron Werber visszatér, megújul az MSZP logója
Új logóval és Ron Werberrel erősít az MSZP - írja blogján Szalay Tamás Lajos, a Népszabadság újságírója.