Hét év után teljesen megújult a PayPal arculata. A megjelenést a mobileszközökre fókuszáló trendekhez igazodva tervezték újra.
Az új arculatot a fuseproject készítette. Az új, frissebb színeket és egyszerűsített formát használó logó a PayPal felirat mellett kiegészült a „PP” monogrammal is, amely a márkanév rövidítése. Az új vizuális megjelenés tervezésénél a grafikusok figyelembe vették a mobilszektor növekvő hangsúlyát, illetve a fizikai és online vásárlás határainak egyre inkább jellemző elmosódását.

A megjelenést a PayPal szerint úgy tervezték, hogy illeszkedjen ahhoz a kihíváshoz, hogy a mai számítógépek és mobileszközök mellett a közeljövőben szinte bármilyen eszközről fizethetünk majd az okosóráktól az okos-szemüvegekig. A cég szerint az új dizájn megfelelő formában jeleníthető meg az okostelefon kijelzőjétől kezdve a 72”-os tv képernyőjéig.
Az új arculat globálisan, minden PayPal felületen megjelent, vagy hamarosan meg fog jelenni, az online oldalaktól kezdve a mobilalkalmazásokon át a PayPal checkout gombokig és marketing anyagokig.