Új arculatot vett fel a Telenor. A mobilcég az eddigieknél is erősebben nyitna a fiatalok felé.
Az eredetileg Pannon GSM néven induló mobilszolgáltató, melynek fő profilja 17 éven át a családok kiszolgálása volt, 2010-ben változtatta nevét Telenorra. A vállalat előbb a djuice-szal, majd két éve a Hipernet debütálásával és marketingelésével nyitott a fiatalabb generációk felé. A velük való kommunikáció most új márkaüzenettel és friss arculati elemekkel folytatódik.
A megújult márka új üzenete a vállalat szerint a felfedezés szabadságáról szól. Az új arculat központi eleme a szolgáltatót szimbolizáló kék ajtó, amelyen belépve (azaz a Telenoron át) új élmények várják a felhasználót. A felfedezésre váró világot kék sziluettek szimbolizálják, ehhez a televíziós szpotokban dinamikus zene párosul. Ezzel párhuzamosan a napokban szintén megújult a Telenor honlapja.
Ha ez érdekes volt, lájkolja a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.