Itt valami nagyon nincs rendben. Ennek a két autónak még a rendszáma is egyforma
Iker példányok tűntek fel két autóból egy német utcán: modell, szín és sajnos, ami már korántsem szabályos, a rendszámuk is azonos volt.
Iker példányok tűntek fel két autóból egy német utcán: modell, szín és sajnos, ami már korántsem szabályos, a rendszámuk is azonos volt.
A 4 méternél alig hosszabb VW T-Cross meglepően praktikus, és olyannyira nem terepre szánják, hogy nem is készül összkerékhajtással. Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a T-Roc kistestvére.
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
A 220 lóerős zsebrakétára a WRC versenyautó homologizációja miatt van szükség, ezért csak 2500 darab készül belőle.
Három évre szóló szerződést kötött a Volkswagen Motorsporttal Sébastien Ogier, az idei rali-világbajnokság (WRC) harmadik helyezettje, aki ezzel rácáfolt az előzetes várakozásokra, amelyek azt jósolták, hogy a Fordhoz teszi át a székhelyét.
Ilyen gyenge autóban rég ültem. Alig megy, hangos, és mindenki megelőzi. Mégis győztes. Mégis bajnok. Nem a gumiszaggatásban, vagy a tempós kanyarokban és nem a Váci úton az első, hanem a fogyasztásban. 4,3 liter 100 kilométerenként – ez a legjobb teszteredmény az Autómenedzser.hu ötéves történetében.
Az új négyhengeres, 1,2 literes turbófeltöltős motor érett kamaszt faragott a lányos kisfiúból. Nem mondom, hogy izompacsirta lett a VW Polo, ezt a jelzőt meghagyjuk a GTI-nek, de a 105 lóerő bőven elég ahhoz, hogy élvezetes kisautóban töltsük a dolgos mindennapokat.
Ahogy a kompakt kategóriában a viszonyítási egység a Volkswagen Golf, úgy a kisautók mezőnyében mindenkit a Polóhoz hasonlítanak. Az új Volkswagen Polo annyiban változtat ezen a gyakorlaton, hogy magasabbra emeli a mércét. Sajnos az árat is – így marad keresnivalójuk a konkurenseknek.
Az 1,4 literes motorral szerelt, az alapnál eggyel magasabb, Comfortline felszereltséggel kicsit más az itthon...
Hosszabb, szélesebb és alacsonyabb lett elődjénél az ötödik generációs Polo. A német autóipar a válság legnagyobb nyerteseként épp akkor rukkol ki az új Polóval, amikor a korábbi verzióból - de a többi európai, japán, koreai kisautóból is - súlyos hiány van. A roncsprémium még javában tart, Németországban 15 ezer, Ausztriában ezer Polo már elkelt elővételben.
Minden tervet felülmúlnak az előzetes várakozások, nem véletlenül.