Megnéztük a 14 milliárd forintért elkelt legendás Ferrarit – fotógaléria
A 61 éves Ferrari 250 LM a becsértékénél jelentősen drágábban talált gazdára a párizsi árverésen. Nem véletlenül.
A 61 éves Ferrari 250 LM a becsértékénél jelentősen drágábban talált gazdára a párizsi árverésen. Nem véletlenül.
Az elektromos új Rimac a V10-es hibrid Red Bull RB17 fő riválisának ígérkezik.
A koreai gyártó bemutatta azt az elképesztő autót, mellyel a Le Mans-i 24 órás viadalon kíván indulni.
A 90-es évek végén napvilágot látott Toyota GT-One egy egyetlen példányban készült brutális közúti versenyautó. Mutatjuk a felbecsülhetetlen értékű unikumot.
A vadonatúj Alpenglow Hy6-ban egy 700 lóerőnél bőven erősebb biturbó V6-os motor rejtőzik, és a kipufogóján csak víz csepeg ki.
A Rimac a közeljövőben egy minden korábbinál potensebb egyszemélyes sportautóval fog előrukkolni.
Az erősen limitált szériás Ferrari SF90 XX Spider nyitható tetővel kombinálja az 1000 feletti hibrid lóerőt.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
A végletekig alaposan kidolgozott kicsinyített Ferrari 499P-nek az árából akár két vadonatúj Suzuki Swift is kijönne.
Az általunk a Le Mans-i 24 autóversenyen testközelből is megismert Lotus Evijában nem kevesebb, mint négy motor található.
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.
A Renault 5 E-Tech szupersportos verziójaként debütált az Alpine első villanyautója – alaposan körbefotóztuk.